درباره شرکت سام الکترونیک

لوازم خانگی سام الکترونیک ساخت کجاست؟

tehran-sam-banner

در این مقاله قصد داریم تا به یکی از سوالات مهم خریداران لوازم خانگی در ایران پاسخ بدهیم.یکی از پرسش های مهم کاربران و مخاطبان لوازم خانگی این است که محصولات سام  الکترونیک ساخت کجاست و کلی سوال دیگه در ارین مقاله ما به شما پاسخ میدهیم.

  • تلویزیون سام ساخت کجاست؟

  • کیفیت محصولات سام

  • کیفیت تلویزیون های سام

  • سام الکترونیک ساخت کجاست؟

  • سام الکترونیک همان سامسونگ است؟

بعد از اعمال تحریم های مجدد ،دو شرکت معتبر کره ای که سال های زیادی با ارائه محصولات با کیفیت توانسته بودند بخش زیادی از بازار لوازم خانگی ایران رادر اختیار داشته باشند، مجبور شدند بازار ایران را ترک کنند. بر خلاف اخباری که بعضی از رسانه ها و تعدادی از افراد مختلف منتشر میکردند،مهم ترین دلیل این اتفاق محدودیت های بانکی و مشکلاتی که در انتقال پول بین شرکت های ایرانی و این شرکت های معروف و صاحب برند بوده است.

samsung

در این شرایط شرکت سام الکترونیک که سال های زیادی نماینده رسمی لوازم خانگی سامسونگ در ایران بود،جایگزین محصولات سامسونگ در ایران شد. برند سام که سالهای زیادی به عنوان زیر مجموعه این شرکت فعالیت میکرد جایگزین سامسونگ شد.بعد از تمام مشکلاتی که تحریم هابرای برند صاحب نام خارجی ایجاد کرد،و همینطور بالا رفتن نرخ دلار موجب شد برند های مشهور نتوانند با قیمت های مناسب محصولات خود را به هموطنان ایرانی به بازار عرضه کنند.در نتیجه شرکت های داخلی از این خلا استفاده کردندو محصولات خود را به بازار ارائه دادند.

تلویزیون-های-سام

لوازم خانگی سام برند جدیدی است که جایگزین برند سامسونگ در ایران شده است.این شرکت بیشترین هدف خودرا بر روی تولید تلویزیون های سام گزاشته است.

با توجه به این که شنیدن نام لوازم خانگی سام برای بسیاری از خریداران لوازم خانگی تازگی دارد،احتمالا کیفیت محصولات سام نیز بای افراد زیادی مشخص نیست. در ادامه به معرفی یکی از بهترین وبا کیفیت ترین تلویزیون های سام  میپردازیم.

تلویزیون هوشمند سام مدل 55TU 6550

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک مدل 55TU6550 یکی از بهترین تلویزیون های سام در بازار به فروش میرسد. این تلویزیون با صفحه نمایش تخت و کیفیت ULTRA HD 4Kمیباشد.سیستم عامل الندروید و کیفیت صدای DOLBY از تکنولوژی های این مدل میباشد و با سایز های 55،50 و 58 به بازار عرضه میشود .فروشگاه انلاین تهران سام نماینده فروش محصولات سام الکترونیک،یک خرید امن را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی اصلی برای شما به ارمغان می اورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *